Svi motori sa unutrašnjim sagorevanjem i dzelaši i benzinci, imaju problem da im u nutra ostaju naslage ugljenika (čađi) koji nastaje sagorevanjem goriva. Ostatci sagorevanja dovode do toga da se unutrašnji delovi motora začepljuju, onda često dolazi do slošeg rada dizni, EGR ventila, a vrlo čestoi samih klipova motora koji ne mogunormalno da se kreću zbog naslaga ugljenika.
Dekarbonizaicja je proces koji koristim da iz vašeg motora izbacimo ovakve naslage. Vrši se tako što se u vaš motor upumpava specijalna smeša vodonika, koji za sebe vezuje ugljenik koji se nalazi na unutrašnjostima motorai koji se zatim putem prljavog gasa izbacuje kroz izduvnu granu vozila.
Zaključeno je je da posle samo jednog postupka motor korisnika postaje čistiji za 60 %, a da posle drugog tretmana motor se potpuno čisti od ugljenika. Ovim postižemo do mnogo boljeg rada motora, time se produžuje vek auta ali i obezbeđuju se bolje performanse.
Kako prepoznati simptome koji pokazuju da je vaš motor verovatno zamašćen i zapušen ugljeničnim naslagama? To su: slabiji i nepravilan rad motora, gubitak snage, crni dim iz auspuha, veća potrošnja, a ponekad se čak mogu osetiti i neprijatni mirisi u samoj vozačkoj kabini.
Ako vas auto ovako radi, onda je naš savet da vaš motor dekarbonizujete, jer ćete sigurno primetiti veliki napredak.
Zakažite termin.